Inzichten

Samen met Steelcase en meer dan 800 dealers wereldwijd werken we aan wereldwijde onderzoeken en innovatieve product oplossingen voor onze lokale klanten. Door de toonaangevende inzichten met u te delen en vragen te beantwoorden helpen wij u graag verder om werkomgevingen te creëren die inspireren en uw medewerkers te motiveren en te betrekken bij veranderende processen.  Jaarlijks investeert Steelcase 15 miljoen dollar in deze inzichten op het gebied van werkprocessen, producten, techniek en architectuur.

 

Ervaar zelf hoe onze inzichten u kunnen inspireren. Onderstaand een selectie van onze wereldwijde toonaangevende onderzoeken (Engels). 

 

 

The-Office-Renaissance-360-Magazine

Vraag het volledige onderzoek aan door op bovenstaande afbeelding te klikken

 

The Office Renaissance

Jarenlang hebben velen het einde van het kantoor voorspeld. Mobiele technologie stelt ons in staat om overal te werken, dus waarom heb je nog een kantoor nodig? Daar waar de wereld steeds complexer wordt, worden de plaatsen waar we werken steeds relevanter. Werken is een sociale activiteit en mensen moeten plaatsen hebben om samen te komen om problemen op te kunnen lossen. Het kantoor gaat niet weg, het staat in het midden van een renaissance, waarbij de werkplekken fundamenteel anders worden.

 

Vraag het volledige onderzoek aan door op bovenstaande afbeelding te klikken

 

 

 

Engagement and The Global Workplace

 

Het Steelcase Global Report is het eerste rapport die de relatie tussen de betrokkenheid van medewerkers en de werkomgeving verkent. Het rapport identificeert een van de meest ernstige problemen waarmee toonaangevende organisaties worstelen: Slechts 13% van de medewerkers is zeer betrokken bij hun werk.

De resultaten geven een momentopname van werkzaamheden die over de hele wereld plaatsvinden weer. Hieruit blijkt dat er een positieve correlatie tussen de betrokkenheid van medewerkers en de werkomgeving bestaat. 

Steelcase werkte voor dit onderzoek samen met het wereldwijde onderzoeksbureau Ipsos om relevante dimensies van betrokkenheid van medewerkers en de werkplek tevredenheid te meten. In totaal hebben 12.480 werknemers deelgenomen aan het onderzoek verspreidt over 17 landen. 

360 Steelcase - Think Beter

Download het volledige artikel door op bovenstaande afbeelding te klikken

 

 

 

Steelcase 360 - Think Better 

We zijn allen hard op zoek naar een moment waar we écht tijd hebben voor bepaalde zaken. Wereldwijd hebben werkgevers het besef dat men niet het volledige potentieel in kunnen zetten, afleiding is vaak de oorzaak.  Neurowetenschappelijk onderzoek zoomt in op dit fundamentele probleem en biedt aanwijzingen om ons beter ondersteund te voelen op het werk. Wij bieden nieuwe inzichten en ideeën om omgevingen te creëren en zo uw hersenen optimaal te benutten.   

Steelcase-360-Magazine-Issue-10

Bekijk het volledige artikel door op bovenstaande afbeelding te klikken

 

 

  

Steelcase 360 - Making Distance Disappear

Teamwork is een stuk moeilijker dan vroeger. Nieuwe mensen wordt gevraagd om succesvol samen te werken op verschillende locaties , tijdzones en landen. Soms zijn de mensen met de beste vaardigheden om problemen op te lossen allemaal op dezelfde plaats , maar het meeste van de tijd is dat niet zo. Met verspreide teams door de opkomst van deze mobiele werkers is de uitdaging waar organisaties mee geconfronteerd worden steeds groter geworden.  

Steelcase heeft uit in haar onderzoek diverse interessante inzichten weergegeven die bijdragen aan het stimuleren van een optimale samenwerking.

Bekijk het volledige artikel door op bovenstaande afbeelding te klikken

 

 

Steelcase 360 - Privacy Crisis

Geen enkele organisatie kan slagen als haar medewerkers niet zijn betrokken bij hun vak. Toch zijn de signalen sterker dan ooit dat te veel “high-potentials” ongemotiveerd en onproductief raken door te weinig ruimte om creatief te denken. De meeste werkomgevingen zijn ontworpen om de samenwerking voor vele te stimuleren en privacy te geven voor slechts een select aantal.  Het werk is sneller  en veeleisender geworden. Hierdoor zijn de behoeften van de werknemers voor privacy geëscaleerd. Een gebrek aan privacy is voor de meeste werknemers de “nummer één klacht over hun werkplek”.

Door het onderzoeken van deze privacy crisis wereldwijd, hebben we verschillende soorten privacy ervaringen die werknemers zoeken geïdentificeerd. We hebben deze inzichten toegepast in onze methode om u te laten ervaren hoe privacy kan worden bereikt. Met deze inzichten ontwerpen wij werkomgevingen die de prestaties van individuen, teams en gehele organisaties versterkt en motiveert.

 

Bekijk het volledige artikel door op bovenstaande afbeelding te klikken

  

Steelcase 360 - Wellbeing

Het welzijn van de werknemer is een hot topic en gaat verder dan maatregelen voor persoonlijke vervulling. Het is van cruciaal belang om het vermogen te creëren een organisatie te laten innoveren en te laten groeien. In dit 360 magazine is lichten we het onderzoek en inzichten toe over de factoren die dit welzijn creëren.

Werkoppervlakken hebben bijvoorbeeld een verborgen leven : Ze bevatten bacteriën die ertoe leiden dat medewerkers ziek kunnen worden. Nu mobiele werknemers steeds meer bureaus delen kunnen antimicrobiële middelen de oplossing bieden. 

   

 

 

 

Meer weten?

Back to top